Friday, June 10, 2011

Cerita... Bahang Raya

Sekarang semua orang sibuk membeli kain pasang untuk buat baju kurung. Pegi mana-mana kedai, Gulatis, Jakel atau pun Nagoya mesti penuh orang. Aku pun walaupun kekurangan sen tapi tetap gak tak sedar diri nak beli kain untuk buat baju raya.

Bulan lepas aku dah beli 2 pasang kain untuk baju kurung aku dan Raynia. 1 pasang untuk mak. Tadi aku beli sama jugak 2 pasang untuk aku dan 1 pasang untuk emak. Rayn dan Aidil aku tak beli apa-apa lagi sebab Aidil jenis suka beli kat DZain Ampang Point yang dah siap. Baju yang dah siap biasanya dekat-dekat nak raya baru dia orang keluarkan.

Tema aku tahun ini "Red Chilli". Rayn dan Aidil pun akan pakai baju warna itu juga. Untuk aku dan Raynia aku beli kain "Cotton".

Raya kat mana tahun ini belum di tentukan lagi memandang Aidil bercadang nak tukar kerja lagi. Insya Allah dia janji nak balik Kelantan.

No comments: