Tuesday, November 9, 2010

Cerita... Dinner At Istana Bambu

Last nite gath with BFF.... Lenn, Boy, Edex, May, Fahmi kat Istana Bambu kat tepi highway MRRII.... Tujuan gath ni sebab we all nak discuss pasal plan nak pergi holiday in April 2011.
Aku teringin makan udang bakar. Tapi kat situ x de seafood yang menarik hati. Apa yang we all nak makan sumthing special tapi restoran ni indah khabar dari rupa. Istana Bambu ni hanya sebuah restoran biasa sahaja. Tak ada apa-apa yang istimewa tentang makanan kecuali suasana dia lain sikit ala-ala Kampung Daun kat Bandung. Tempat makan bersila dalam pondok. Ni mula la teringat nak pergi Bandung ni. Selesa untuk Rayn dan Raynia pasal dia orang bebas untuk buat apa sahaja.
Apa yang buat lagi sakit hati ialah apa yang kami oder dia masukkan sekali dalam bil. Nasib baik we all jenis check dulu apa yang we all makan sebelum bayar. Memang banyak oder yang di pesan tapi tak sampai di masukkan dalam bil.
Untuk ulang makan kat situ mungkin tidak. Aku bagi 3 STARS jer la untuk Istana Bambu ni. Baik makan belakang Felda tu jer.....

2 comments:

shima said...

la teruk nya service situ.ko bwk anak anak ke mkn situ sekali

FamBlab said...

yeap... tempat dia selesa tapi makanan out