Thursday, January 3, 2013

[Event] Selamat Tahun Baru 2013

Hari ke-3 dalam tahun 2013.
Masih belum terlambat untuk aku ucapkan "Selamat Tahun Baru". Apa azam tahun baru anda? Adakah azam tahun 2012 sudah tercapai sepenuhnya? Apakah cita-cita anda yang masih belum tercapai?

Apa yang aku mahu pada tahun 2013:

1. Turunkan lagi 5kg berat badan aku untuk kesihatan dan kepuasan diri sendiri;
2. Tamarkan pengajian aku seperti yang di jadualkan;
3. Kesihatan tubuh badan untuk melakukan amal ibadah dunia dan akhirat;
4. Memperbaiki solat supaya lebih sempurna dari biasa;
5. Memperbanyakkan melakukan kebaikan;
6. Mencuba sedaya upaya menjadi seorang Anak, Isteri, Ibu yang baik kepada keluarga aku;
7. Dapat meluangkan sebanyak yang mungkin masa bersama-sama keluarga tercinta;
8. Job hunting;
9. Nak balik berhari raya Aidilfitri & Aidiladha di Kelantan;
10. Cuti-cuti Malaysia.

No comments: