Thursday, January 26, 2012

[Service] - GDEX Punya Cerita

"Last Thursday" 19.01.2012 aku ada buat penghantaran barang kepada "customer" aku di Kelantan dengan "tracking number" 3764731681. Dah nama "courier" kan mesti dalam masa 1-2 hari barang tu akan sampai (firasat aku jer la).

Hari ni tergerak hati aku nak bertanyakan khabar dengan "customer" tuh. Rupa-rupanya belum sampai lagi. Maka operasi menyiasat aku bermula. "Call" GDEX "customer service" bukan main lama lagi nak angkat telefon. Lepas tuh dia ambil nombor telefon aku sebab dia tak dapat cari jawapan.

Selang 10 minit kemudian GDEX Kelantan telefon aku. GDEX area Kelantan memulakan operasi penghantaran hari Ahad 29.01.2012 nanti. Wah boleh tahan mereka ni cuti sambut Chinese New Year. Sabar jer la yer wahai empunya badan.

No comments: