Monday, December 12, 2011

[Double R] - 3 Hari Tanpa Raynia

Hari ni dah masuk 3 hari Raynia balik Kelantan dengan mak. Waaaaa..... "B***T" aku dah membengkak. Semalam lecun baju aku aku sebab susu meleleh keluar. Macam mana aku nak buat ni??? Sakit jugak nak menahan bengkak susu. Sapa ada petua macam mana nak bagi hilang rasa sakit? Nak menahan sampai susu kering memang boleh demam aku dibuatnya.

2 comments:

Nurul Aznil said...

salam,

beli kobis. patahkan 1 kelopak dan tekap kat breast macam cup bra gitu.

tapi perah lah sikit susu, takut dia 'beku' kat dalam. tak banyak, skit jer, janji rasa keras tu ilang.

FamBlab said...

Tq Nurul. Semlm lepas pump legaaaa yg amat.....